julia-miabee

Alla inlägg under mars 2013

Av Julia Ahlstrand - 31 mars 2013 11:47

Idag är det Louis Day och alla skriver Louis Tomlinson på sin handled som stöd för honom eftersom typ ingen uppskattar det han gör för alla barn i Afrika och sånt. Men nog om det igår när jag va i Varberg så köpte jag ett par röda chinos på H&M för endast 75kr och sen köpte jag två tee-shirts zen grön med Musse pigg på 49kr och sen en gammaldagsrosa med några ord som jag inte kommer ihåg för 100kr från Gina tricot. Men hejdå skriver sen när jag kommit hem efter tre timmars restid plus en stund på Gekås Ullared, längtar. Ska kolla om det finns något ljusblått schabrak Till min kompis hoppas det finns något och något jag kan köpa till mej och Miabee. Hejdå på er mina älskade läsare. Louis är den brunhåriga i den vita tröjan med uppvikta armar

Av Julia Ahlstrand - 30 mars 2013 12:26

Snart åker jag och två vänner till Varberg för lite shopping. Får se vad jag hittar om jag hittar något tar ja bild på det och lägger upp det i ett nytt inlägg. Tack å hej leverpastej ?

Av Julia Ahlstrand - 29 mars 2013 23:30

Har nu orkat ladda ner appen och nu skriver jag mitt första inlägg från min svarta iPhone 4. På söndag ska jag nog in på gekås och ska köpa lite skal till mobilen hoppas det finns one direction skal ? är hyfsat lycklig över detta diagram oxå

Av Julia Ahlstrand - 29 mars 2013 13:36

drar strax mot falkenberg men först ett top i jkpg och köpa telefon. gymnkanaträningen gick väl sådär skulle träna upphoppet på hässten barbacka vi va 4 varav 1 klarade det helt utan hjälp och jag trillade på rygg typ tre ggr, jao. hej då

Av Julia Ahlstrand - 28 mars 2013 23:00

hej igen nu är jag är och ska upp tidigt imon och baka sockerkaka som jag ska ha med mej till stallets café. Imon ska jag köpa min iphone, SNÄLLA SÄG VILKEN FÄRG JAG SKA HA 

hej då hörs imon. 

Av Julia Ahlstrand - 28 mars 2013 07:37

Sista dagen innan påsklovet. Göttgött. Idag blir det inget iphoneköp för jag skulle till farfars syster för att vara snäll och hälsa på henne liten stund. Men imon efter att jag har varit i stallet och varit med Miabee och haft gymnkanaträning så ska jag och pappa hoppa in i bilen och sen sticka iväg till Falkenberg och då åker vi ändå igenom Jkpg så då kan jag hålla på med den hela vägen ner och sen kan jag klippa SIM-kortet om dom gör det annars får jag gå till Telia. Aja men nu måste jag snart dra till skolan på min härliga cykel.    Hejdå på er och ni får gärna tipsa bloggen (om ni tycker den är värd att läsa)

Av Julia Ahlstrand - 27 mars 2013 20:58

Red Miabee idag igen och hon va hyfsat fin idag men igår va hon finare. Känner mej så slutkörd så nu hoppar jag in i duschen och sen in under täcket och somnar. 

Av Julia Ahlstrand - 27 mars 2013 07:22

Drömde något så underbart att jag va med i typ nått VM eller något liknande tsm med Miabee men när jag precis hade ridit klart så vaknade jag så jag fick inte veta vart i tabellen jag kom. Har fortfarande lite panik om jag ska ha vit/svart iphone eller vart man kan köpa fina och bra skal till iphone 4. Heeeeelp please jag har lite smått panik eftersom jag och mamma ska in imon. 

Uppdaterar senare ikväll när jag har varit i stallet och ridit med de små :) 

Presentation


I denna blogg får ni följa mig och hur mitt liv är och även hur jag försöker få min sköthäst, Miabee.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards