julia-miabee

Direktlänk till inlägg 29 april 2013

Slömåndag

Av Julia Ahlstrand - 29 april 2013 18:28

Idag blir det några avsnitt av The O.C och ska se något varje måndag. Igår så tävlade jag Miabee och hon va lung så det kändes skönt men tyvärr blev vi utom placering men jag kände mej nöjd med henne iaf och det är ju det viktigaste men lindorna va röda när jag gick ut men när jag väl skulle starta så va dom brunprickiga men nu efter en tvätt är dom röda och fina igen. Förlåt att jag inte bloggat så mkt på sistone men jag har inte riktigt orkat eller ärligt talat så glömmer jag den. Men hejdå för den här gången ska försöka uppdatera oftare.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Ahlstrand - 4 juli 2013 13:00

Sitter ute i åskvärmen och kollar på när min katt har full koll på kråkan som kommer gående i trädgården eftersom pucko är i lägre rang än fåglarna så är han livrädd för kråkor. Men han är även trött bra för att man byar lite med honom och han bet me...

Av Julia Ahlstrand - 3 juli 2013 20:12

Har inte gjort ett piss idag. Fast jag har nu äntligen fixat maten eller aa lite grönsaker och en typ milkshake med blåbär/vinbär och någon persikayoghurt. Men nu kollar jag reprise från allsång på Skansen från igår bara för att Greys anatomy tar upp...

Av Julia Ahlstrand - 2 juli 2013 09:37


Glömde skriva igår men skriver nu. Och nu sörjer jag för att jag och min vän Wilma tog isär min studsmatta som nu har gjort sina år hos oss. Den gav upp efter 7-8 år med oss men den har varit perfekt och härlig så nu får den åka iväg och ha det så br...

Av Julia Ahlstrand - 30 juni 2013 17:23

Har ny fått tillbaka min motivation till bloggen och ska nu uppdatera den dagligen och ska börja berätta att jag va med på ett ridläger och jag red då Mia på dressyren och Simpson och Daisy på hoppningen. På onsdagen så hoppa Mia till och jag flög av...

Av Julia Ahlstrand - 23 maj 2013 12:25

Jaha då va man sjuk då ja. Har huvudvärk och känner typ att jag vill spy så det va ju bara till att åka hem från skolan vilket innebär att jag missar matten, arbetspass och franskan. Det va ju som tur inte dom roligaste ämnena. Förlåt för min dåliga ...

Presentation


I denna blogg får ni följa mig och hur mitt liv är och även hur jag försöker få min sköthäst, Miabee.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards