julia-miabee

Alla inlägg under april 2013

Av Julia Ahlstrand - 29 april 2013 18:28

Idag blir det några avsnitt av The O.C och ska se något varje måndag. Igår så tävlade jag Miabee och hon va lung så det kändes skönt men tyvärr blev vi utom placering men jag kände mej nöjd med henne iaf och det är ju det viktigaste men lindorna va röda när jag gick ut men när jag väl skulle starta så va dom brunprickiga men nu efter en tvätt är dom röda och fina igen. Förlåt att jag inte bloggat så mkt på sistone men jag har inte riktigt orkat eller ärligt talat så glömmer jag den. Men hejdå för den här gången ska försöka uppdatera oftare.

Av Julia Ahlstrand - 24 april 2013 16:27

Igår red jg Mia igen och då skulle jag rida dressyrprogrammet och när vi va på volten och då helt plötsligt glömde hon bort att hon hade framben och då så försvann halsen och sen kom marken närmare och sen låg jag där på marken och min ridlärare bra skrattade och undrade vad hon gjorde hahaha och nu har min "kompis" startat upp sin blogg igen nattstad.se/maddeforsberg så läs läs läs allt jag hade att säga hejdå nu är det pizza med bästa

Av Julia Ahlstrand - 21 april 2013 16:06

Nu är tävlingarna slut och jag orkar inte gå men jag ska se om jag kan få rida Mia på utebanan och om en hel vecka ska jag tävla gahh längtar. Bilderna är på några från klubben som tävlade idag och igår.

Av Julia Ahlstrand - 19 april 2013 21:38

Just nu så ligger jag på min kompis golv medans hon pratar med någon kille och jag ska bra helt tyst vilket jag inte kan så men det kan kuvar en utmaning. Men jag skulle iaf läsa lite på hungerspelen men jag läste tre ord och sen börja jag asgarva och slängde bort i väskan. Innan så red vi en sväng med hennes hästar väldigt rolig ridtur och imon så är det tävling i Aneby stall kommer bilder imon kväll.

Av Julia Ahlstrand - 18 april 2013 07:38

Igår fick jag uppdraget att ha hand om en lektion (den jag brukar rida i med de små) för ridläraren stog och longerade en häst så bytte vi ungar så det va lite roligt att lilla jag fick hålla i en lektion. Dom va jätteduktiga och lyssnade på mej och sånt så det skulle jag kunna göra om.
Idag är det NOprov och jag har inte övat ett skit men jag ska ha muntligt så det kan nog gå bra för jag kan inte skriva prov på papper känns det som. Igår åt jag min första glass för iår och jag fick den av en clown som stod på ICA hahahahahaha
Här kommer min outfit som jag ska ha idag när det spöregnar burrr

Av Julia Ahlstrand - 18 april 2013 07:38

Igår fick jag uppdraget att ha hand om en lektion (den jag brukar rida i med de små) för ridläraren stog och longerade en häst så bytte vi ungar så det va lite roligt att lilla jag fick hålla i en lektion. Dom va jätteduktiga och lyssnade på mej och sånt så det skulle jag kunna göra om.
Idag är det NOprov och jag har inte övat ett skit men jag ska ha muntligt så det kan nog gå bra för jag kan inte skriva prov på papper känns det som. Igår åt jag min första glass för iår och jag fick den av en clown som stod på ICA hahahahahaha
Här kommer min outfit som jag ska ha idag när det spöregnar burrr

Av Julia Ahlstrand - 15 april 2013 13:57

I lördags va jag i stallet hela dagen och jag sprang ner nyttig man är och då sopade jag sargen i stallet/ridhuset helt ensam på endast 40 minuter och min kompis är dum och lägger ut bilder på mej men nu er jag igen

Av Julia Ahlstrand - 12 april 2013 20:09

Nu är jag hemma efter en eftermiddag i stallet som började med knattarna dem va bra två styck så det va lugnt och fridfullt sen va det pay and jump och det regnade och va iskallt usch. Det är april inte december så det måste snöa. Imon springer jag och bästa Maja till stallet. Hejdå ha en trevlig fredagskväll.
Bilden är på min katt som blivit min tysta papegoja

Presentation


I denna blogg får ni följa mig och hur mitt liv är och även hur jag försöker få min sköthäst, Miabee.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards