julia-miabee

Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Julia Ahlstrand - 4 juli 2013 13:00

Sitter ute i åskvärmen och kollar på när min katt har full koll på kråkan som kommer gående i trädgården eftersom pucko är i lägre rang än fåglarna så är han livrädd för kråkor. Men han är även trött bra för att man byar lite med honom och han bet mej i foten, kattskrälle.
Nu väntar jag på att det ska bli kväll så jag kan ta en springrunda till igår sprang jag 1,2 km tror jag och gick 0,5 km och sen körde jag intervaller på typ 70 meter. Ska göra lika samt idag men idag kanske Wilma hänger med. Men imon blir det stallet, jag ska bada en kompis ponny och sen ska hon kanske bada med sin lilla ponny som åker på söndag :'(. Bilder från när vi badar kommer nog, ska se om kompis vill fota :)
Hejdå skriver imon pöss pöss

Sötaste Pucko är lite arg

Hästen som åker på söndag. Spiderman ( Spidden )

Hästen jag ska bada med. Bästa Peking Des Amigo ( Amigo )

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I denna blogg får ni följa mig och hur mitt liv är och även hur jag försöker få min sköthäst, Miabee.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards